Tarkan - Çok Ağladım

Share
Sitene Add
  • Published on May 2, 2018

  • Tarkan'ın, DMC etiketiyle yayınlanan, "10" albümünde yer alan "Çok Ağladım" isimli şarkısı, video klibiyle netd müzik'te. Söz: Ayça Z. Aydın (Miya) Müzik: Murat Matthew Erdem Düzenleme: Ozan Çolakoğlu Mix-Mastering: Emre Kıral Yönetmen: İrfan Yıldırım Türkçe Pop oynatma listesi: http://bit.ly/ndm-turkcepop Yeni Hit Şarkılar: http://bit.ly/ndm-hitsarkilar netd müzik’te bu ay: http://bit.ly/ndm-enyeniler "Çok Ağladım" şarkı sözleri ile Haykırsam Duyup gelsen uzaklardan Dokunsam bi Son bi kez sana dokunsam Sarılsam Hayallerime sarılsam Uzansam bi Yanı başına uzansam Bildiğin gibi değil hiç Çok ağladım Ne çok ağladım Silinmiyor hatıralar Anladım Bıraktığın gibi değilim hiç Çok ağladım Ne çok ağladım Unutulmuyor yaşananlar Anladım Durdursam Zamanı geriye alsam Buluşsak bi Kollarımdan ayrılmasan Kavuşsam Rüyalarına çağırsan Uyansam bi Yanı başında uyansam Bildiğin gibi değil hiç Çok ağladım Ne çok ağladım Silinmiyor hatıralar Anladım Bıraktığın gibi değilim hiç Çok ağladım Ne çok ağladım Unutulmuyor yaşananlar Anladım Keşkelerim olmasaydı Özler miydim bu kadar seni? Hiçbir zaman affetmedim kendimi Nereye gitsem Yanımda götürdüm hasretini Eski ben değilim inan Sadece bir yarım insan netd müzik, Facebook'ta, http://bit.ly/ndm-facebook aynı zamanda Twitter'da, http://bit.ly/ndm-twitter bir de Instagram'da! http://bit.ly/ndm-insta ve Spotify'da: http://spoti.fi/2GbWAEx peki YouTube kanalımıza abone oldunuz mu? http://bit.ly/2d8ihWS

Comments

  • Umut Kaya
    Umut Kaya 1 year ago

    ADAM BİR KLİPTE DÜNYA'YI GEZDİ YA LA

  • EN İYİLER
    EN İYİLER 1 year ago

    Bu şarkı niye bu kadar az dinlendi ya?anlayamadım

  • `QədimovA `
    `QədimovA ` 4 months ago (edited)

    SES: AÇIK

  • Ejder Yalçın
    Ejder Yalçın 1 year ago

    Aleyna tilkinin saçma sapan alakasız klibi nasıl bundan daha çok izlenebiliyor ANLAMIYORUM!

  • ZeyneL Ankara
    ZeyneL Ankara 1 year ago (edited)

    Adam ne yapsa dünyalar hayran kalıyor

  • BeLIEve
    BeLIEve 1 year ago

    Oooo Tarkan gelmiş. Çocukları pistten alalım lütfen 😎

  • Narin Nilay Tümen
    Narin Nilay Tümen 1 year ago

    Su klibin sadeligi ve insani dusunduren anlamli bir yani var aslinda. Tarkan'i sevmemize sebep olan da bu.Klibin ozeti su bence:Nereye gidersen git yaninda goturursun

  • peyman jo
    peyman jo 1 year ago

    Great song, love it and I’ve been a fan of him since I was 8 years old even tho I’m not from Turkey. Keep up the good work. Love from USA

  • Battal Peker
    Battal Peker 9 months ago

    TARKANI TARTIŞANIN MÜZİK ZEVKİNİ DEĞİL!!BEYNİNİ SORGULARIM.

  • ahmed larbi
    ahmed larbi 1 year ago

    Ben cezayirim ve tarkan'i seviyorum

  • Damla Can
    Damla Can 1 year ago

    Kimler gelip geçtide ama senin modan geçmez be tarkan

  • Nandodance
    Nandodance 1 year ago

    I do not understand anything. but the melody is fantastic, the boy sings very well, I was in Turkey for 2 weeks and this song is played a lot in the hotels and television. Many greetings from a Chilean who lives in Sweden.

  • Isabel Darriba
    Isabel Darriba 4 months ago

    Tiene una voz privilegiada , en todos sus temas , y es guapísimo también lleva la música en su cuerpo y en el ritmo que le pone fantástico Enhorabuena saludos💝🇪🇸🇪🇸💖

  • madina mansurova
    madina mansurova 1 year ago

    Hello Turkish friends 🇹🇷🇹🇷 from UZBEKISTAN ❤️🇺🇿🇺🇿

  • Shahizada Userbekova

    Turkiyeni seviyoruz!!! 🇰🇿Kazakhstan

  • Akif Yer
    Akif Yer 1 year ago

    TARKAN'ın bu ülkede rakibi yok abi

  • Ilahe Qafarli
    Ilahe Qafarli 1 year ago

    Haykırsam

  • Olivia Sera
    Olivia Sera 1 year ago

    I swear this singer is most popular in turkey🇹🇷 I love this so much im half Turkish Cos my dad from cyprus

  • Juliana Mesquita
    Juliana Mesquita 1 year ago

    Beautiful song greetings from BRAZIL 🇧🇷😍😘

  • Guillermo Fragoso Ovando

    I am mexicane, but I love the music turkish