Antisocial Naked Guinea Pig Finally Finds His Soulmate | The Dodo Odd Couples

Share
Sitene Add
  • Published on Jan 23, 2019

  • Antisocial Naked Guinea Pig Finally Finds His Soulmate | This naked guinea couldn't relate to anyone until he met the love of his life 😍 For more of Wallace and his adventures, you can check him out on Instagram: thedo.do/wallace. Introducing Dodo swag! https://thedo.do/2N3zRSb Love Animals? Subscribe: http://thedo.do/2tv6Ocd ¿Hablas español?: https://thedo.do/2BsuN4o Follow The Dodo: Tweet with us on Twitter: https://thedo.do/2Jast1M Howl with us on Musical.ly: https://thedo.do/2qFkbGT Take a peek at our Snapchat: http://thedo.do/2gkVhsz Love our Instagram: http://thedo.do/2agAEce Like us on Facebook: http://thedo.do/1dJ9lmn Read more on our site: http://thedo.do/KWDoNt For the love of animals. Pass it on. #thedodo #animals #dog #guineapig #kitten #puppy

Comments

  • Marc P
    Marc P 3 months ago

    Antisocial naked guinea pig? I feel like they just described who i am lol but still that's an adorable piggy

  • Quasar TG
    Quasar TG 3 months ago

    Dogs are amazing they can be friends with anyone

  • Eric Morris
    Eric Morris 3 months ago

    Omg! Wallace's little sock sweaters! Cutest thing I have ever seen! So happy that these two have found one another!

  • Suzette HNewton
    Suzette HNewton 3 months ago

    I wonder if she knows he's a guinea pig or thinks he's a puppy? But either way this is adorable! 💕

  • twitchster77
    twitchster77 3 months ago

    I see that a few squirrels have disliked this video...

  • Sabrina
    Sabrina 3 months ago

    "Charlotte?"

  • Topi The Corgi
    Topi The Corgi 3 months ago (edited)

    This is just too cute!

  • Gothic Dragon warrior Queen
    Gothic Dragon warrior Queen 3 months ago (edited)

    Isn't that adorable?☺☺☺❤👍

  • Justin Y.
    Justin Y. 3 months ago

    That little guy ain't anti social no more!

  • bee pot
    bee pot 3 months ago (edited)

    He's just a little punk rocker! Also Omg the sock sweaters.

  • Depressed Rutabaga
    Depressed Rutabaga 3 months ago

    THE TITLE OF THIS VIDEO IS MY LIFE STORY LMAO

  • Repo Gang
    Repo Gang 3 months ago

    Already know this is gonna be a good one

  • Aqua Juwel
    Aqua Juwel 3 months ago

    This just made my day.....

  • Red thewolfwarrior
    Red thewolfwarrior 3 months ago

    Aww they look so cute together

  • s flo
    s flo 3 months ago

    That's the cutest little guinus pigus I've ever seen and Charlotte is adorable. Thanks for the video.

  • Nightbot
    Nightbot 3 months ago (edited)

    HE IS SOOOOOO LITTLE AND CUTE💖💖

  • Kidany Ramos Gonzalez
    Kidany Ramos Gonzalez 3 months ago

    I saw the notification and i misread it as "Antisocial Naked Grandma"😂😂😂😂

  • Eleven Words
    Eleven Words 3 months ago

    I love these stories☺

  • Lo Lo
    Lo Lo 3 months ago

    So stinkin cute! ♥️

  • My Pet World
    My Pet World 3 months ago

    AAAAWWW ☺️❤️❤️❤️